Известие

Collapse
No announcement yet.

Препоръка за покупка на AR 159 2.4 JTD Q4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от asmodeus813 Покажи съобщение
    Благодаря за информацията колега разходите по 159-ката звучат в реда на нещата (на очакваното) което е супер. Основните части за 159-ката съм ги гледал вече доста пъти и също влизат в очакваните ценови диапазони за които си мислех и съм се подготвил. За сега 159 остава като фаворит заедно с лексуса но не съм стигнал до него да чета по форумите все още. Днеска така и така започнах да чета за мерц. та C230 Kompressor (след фейса с двигател 271) също изглежда не лош вариант от 4-ри цилиндровите агрегати. При тях изглежда проблеми има с разтегнати вериги най-вече, но не и проблемите с зъбни колела и баланс при 6 цилиндровите 272-ки. Ако някой колега има наблюдения да сподели
    M271 c230 след фейса не е вече с верижен компресор, а е 1.8 турбо (за добро или лошо) плюс това, че е с директно впръскване. М272, за които говориш, имат един единствен проблем и той е с колелото на баланс вала, който нов е 300 лева. Драмата е в това, че за да се смени, се вади мотора, но покрай това си сменяш вала и веригите, ревизираш си главите и караш нова кола. Аз имам 2 М272-ки и една М271-ца. Много наводнихме форума с тия бенцове. Ако искаш, мини на лично съобщение Мога да ти говоря с часове за М271,М272, М273, м111, м112, м113 и т.н.
    '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
    Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

    Comment


    • #17
      Да Съгласен съм колега, изпратил съм ви ЛС, нека се върнем към Алфа. Все още не мога със пълна еднозначност да открия отговор на въпроса ми от първия пост. Друго което ми е любопитно какви са основните разлики между класическата 159 и TI версиите (освен в спортното окачване и спирачните апарати)

      Друго което ми е важно е какво е разпределението при Q4 в един чужд сайт (но се отнася за Брера, пък доколкото знам те са 1:1 с 159) четох че след като се изключи ASR/VDC става 30/70 разпределението.

      Comment


      • #18
        Искам само да допълня,че доста от 'фактите',касаещи техническата част на двигателите на БМВ не са точно така,както се представят тук! Пиша това,не за да се заяждам или да предизвиквам спорове,а за да не се създава грешно впечатление! Аналога на 1,9Jtd е 2.0d,както знаете. 5-ца пък с 4-цилиндров двигател си е шега отвсякъде... Ако някой се интересува повече по темата има къде да се прочете и добие подробно инфо...

        П.П. Имам колега с 147 1,9jtd и с него коментираме доста неща покрай този двигател и ремонтите,които е правил.От там,както и от форума тук, са моите впечатления/информация за този двигател!
        BMW 318ti '96

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ildivvy Покажи съобщение
          Искам само да допълня,че доста от 'фактите',касаещи техническата част на двигателите на БМВ не са точно така,както се представят тук...
          Да колега Като цяло може и да е така, но аз от половин година обикалям форумите на бмв (най-вече е90/е60) усилено търсейки отговор на въпросите си и не бих казал че е лъжа да кажем че двигателите им не са много успешни. Бензиновите за жалост горят масло което изисква ревизия на двигател/глава, дизелите и те си имат традиционните болежки + някои специфични проблеми за модела. Доста хора с побелели коси има. (Малко е клиширано да, но докато не го видях и аз не го вярвах, има хора които смятат че да влизаш в сервиз през 2-3 месеца е нормално, все се намира за нещо било то малко или голямо)

          Comment


          • #20
            Колата не е само ходова част, спирачки и двигател ... Да изтъкна ли моите премеждия с Мерцедеси дълги години на тема BAS модули, гълтачи, ЕърМатици, нивомати /при по-старите/ и кво ли още не .. ?! Щото един носач за Е класа може да е по-евтин от на 159, ма един дефектен Мерцедесов ел. модул в такъв филм те вкарва, че на тема разходи 159-ката може да ти се стори като Голф 2. Аз харесвам страшно много Мерцедес .. обаче на тема експлоатационни разходи си трябва доста солиден портфейл. Да не говорим за цените на компоненти по екстериора ..
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #21
              Ма "мерцедес" баце.

              И за трите немски премиум марки ако купи такава, ще трябва да "цъка" мъни...без да "тъни" и без да мрънка на глас, само наум...

              Отделно възможността всеки един момента да ти я задигнат...все ще си под напрежение ...

              Верно има КАСКО, ама и да има като ти предложат някакви мизерни пари ходи ги съди 2-3 години да си вземеш парите ...
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #22
                Всекиму според нуждите и желанията.

                Вярно, въздушното окачване е скъпо удоволствие и е по-ненадеждно от пружинното окачване.
                Но я кажете, как вози един мерцедес/ауди с въздушно окачване, и как вози една 159ка.
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Като ще сравнявате въздушно окачване, никой не спомена ланча теСтис.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                    Като ще сравнявате въздушно окачване, никой не спомена ланча теСтис.
                    И какво има там?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                      Като ще сравнявате въздушно окачване, никой не спомена ланча теСтис.
                      Е за какво да я споменаваме, там въздух мисля, че няма. Да не говорим, че поддържаш премиум лимузина, която струва 5 бона макс, ама частите ако ги намериш изобщо, са си цифра, вечно моя е ако реша да си я купя, части по моргите няма, и не на последно място що за премиум кола в Е сегмента на бизнес лимузините е с предно предаване и айсин автомат. Предполагам заради предното са го изтипосали тоя японски боклук вътре. Ако се намесва Ланча, то побре някоя Либра 2004/2005та 2.4 150коня. Това ще надживее доста от колите, които споменахме горе. Но той авторът на темата си има вече такава.
                      '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                      Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                      Comment


                      • #26
                        Единствената италианска лимузина в последните 10-на години е Quatroporte на Мазерати.Преди това имаше една спортна лимузина или поне за такава се спрягаше - АР166.На мен лично само фейса ми харесва със 2.4 Jtdm 175/185 коня двигателя.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • #27
                          Няма въздушно окачване в тезис, щото не сте виждали или щото не сте прочели...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                            Няма въздушно окачване в тезис, щото не сте виждали или щото не сте прочели...
                            Няма Тезис с въздушно окачване ! На Тезиса си е пружинно окачването. Друг е въпросът какъв е шок абсорбъра - т.е. амортесьора. Ако имаш предвид нещо като при Mercedes S - еърматика - нема такъв филм с Ланчията. При Тезис дампъра е адаптивен - Скайхук система на Закс, която м/увпрочем се слага и в Мазерати ... Така, че обобщено Тезис на въздушно окачване няма, не щото не сме го виждали или чели, а защото сме карали въпросния модел и ремонтирали !

                            Поздрави
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                            Comment


                            • #29
                              Не че нещо, ама на мен ми мяза на пингвин тоя Тезис. Веднъж се возих на някаква бензинова автомат, "много върви" каза собственика и като даде силен газ и го попитах "кога ще тръгне" ? Разсърди се малко, но го повозох и дойде на моя си. Както и да е, няма да изпадам в подробности, за мен е тотално безсмислен автомобил, евтин, но с висок разход и много скъпа подръжка.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #30
                                Моят данък от 240 лв падна на 143 лв .. предполагам заради euro4.
                                Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                                Comment

                                Working...
                                X